بدون دسته بندی

آیفون ۱۲ پرو مکس اپل طرح (۱۲ ماه گارانتی / ریجستر)

آیفون 12 پرو مکس فول کپی

نرم افزار کنترل والدین برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور
نرم افزار کنترل گوشی فرزندان

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

شرکت اپل طرح اصلی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان هر ساله نسخه‌ای جدید از خانواده آیفون‌ها فول کپی را روانه بازار می‌کند؛ دو گوشی بعدی این شرکت آیفون ۱۲فول کپی  و آیفون ۱۲ پرو طرح نام خواهد داشت که چند ماه تا معرفی آن‌ها مانده است و در صورتی که شیوع ویروس کرونا در جهان از برگزاری مراسم شرکت اپل جلوگیری نکند یا شرکت اپل قصد برگزاری مراسم آنلاین معرفی گوشی جدید خود را داشته باشد، انتظار می‌رود این شرکت در ماه سپتامبر از پرچمدار جدید خود رونمایی کند.

خرید گوشی ایفون ۱۲ فول کپی کلید کنید

اما اخیرا برخی از اطلاعات مربوط به این گوشی در فضای مجازی فاش شده است که علاوه بر اطلاعات سخت افزاری این گوشی قیمت حدودی آن را نیز اعلام می‌کند. شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین تغییرات آیفون ۱۲ فول کپی نسبت به آیفون ۱۱ طرح استفاده از فناوری ۴G در بخش ارتباطی آن است و این گوشی اولین گوشی اپل فول کپی خواهد بود که از فناوری ۴G پشتیبانی می‌کند.

هک ایمو IMO با SPY۲۴

طبق روال همیشه اپل، در گوشی جدید این شرکت از آخرین پردازنده اپل استفاده خواهد شد که پردازنده نسل بعدی این شرکت احتمالا mtk نام خواهد داشت و اپل در مدل معمولی این گوشی از ۴ گیگابایت رم و مدل‌های Pro و Pro Max آیفون ۱۲ فول کپی از ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد.

آیفون 12 پرو مکس اپل طرح (۱۲ ماه گارانتی / ریجستر)
آیفون 12 پرو مکس اپل طرح (۱۲ ماه گارانتی / ریجستر)

در بخش قیمت نیز باید گفت بر اساس اطلاعات فاش شده از شرکت اپل، این شرکت قصد دارد گوشی‌های خود را در سه حافظه ۱۲۸، ۶۴ و ۳۲ گیگابایتی وارد بازار کند که قیمت این مجموعه از حدود ۶۵۰ دلار آغاز و به حدود ۱۴۰۰ دلار ختم می‌شود. با این حال تمامی این اطلاعات در حد شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است و اپل به طور رسمی این موارد را تایید یا رد نکرده است و برای کسب اطلاعات بیشتری درباره نسل بعدی گوشی شرکت اپل باید تا زمان معرفی نسل بعدی گوشی این شرکت منتظر ماند.

کنترل نامحسوس گوشی دیگران برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

 آیفون 12 پرو  فول کپی

آیفون 12 پرو مکس طرح پرچمدار گوشی های اپل و خانواده آیفون 12 فول کپی  میباشد که در 13 اکتبر 2020 رونمایی شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی که بزرگترین نمایشگر گوشی‌های آیفون تا به امروز محسوب میشود. فریم های این گوشی قدرتمند از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده و در نوع خود بهترین فریم در مقابل ضربه و خط و خش است.
قلب مرکزی این گوشی از تراشه mtk بایونیک با فناوری ساخت 5 نانومتری تولید شده است و با توجه به تراشه پردازنده 6 هسته ای و پردازنده گرافیکی 4 هسته ای طبق ادعای اپل 50 درصد سرعت بیشتری نسبت به گوشی های دیگر دارد. از دیگر ویژگی های iPhone 12 Pro Max  طرح اصلی میتوان به پشتیبانی از تکنولوژی اینترنت 5G اشاره کرد. همچنین این گوشی از تکنولوژی مرسوم به سپر سرامیکی برای بهبود مقاومت نمایشگر خود استفاده کرده و طبق گفته کمپانی اپل مقاومت آن 4 برابر افزایش یافته است.
تعبیه سنسور لیدار در کنار دوربین های سه‌گانه این گوشی به بهبود فوکوس تصاویر کمک شایانی خواهد کرد و دوربین اصلی این گوشی نسبت به نسل قبلی و آیفون 12 پرو  فول کپی 47 درصد بزرگتر شده و کیفیت بهتری را برای ثبت تصاویر و ویدئوها ارائه میدهد. این گوشی هوشمند اپل دارای سه حافظه ی داخلی 128، 16 و 32 میباشد، هم اکنون میتوانید ایفون 12 پرو مکس را از طریق فروشگاه هکس استور خرید نمایید.

دانلود نرم افزار هک واتساپ دیگران

نرم افزار کنترل گوشی فرزندان برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور
دانلود نرم افزار هک واتساپ دیگران برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن