آموزش کرک اکانت اینستاگرامبازگردانی اکانت اینستاگرامبرنامه هک اینستاگرام با گوشیدانلود نرم افزار هک اکانت اینستاگرامهک اینستاگرام با گوشی

هک کردن صفحه اینستاگرام و جلوگیری

نرم افزار کنترل والدین برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور
نرم افزار کنترل گوشی فرزندان

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

حتما تاکنون کلمات هک اکانت اینستاگرام، کرک اکانت اینستاگرام و در کنار آن کلماتی چون بازگردانی پیج هک شده و … هک کردن صفحه اینستاگرام را بسیار شنیده اید یا حتی خود شما با این مشکل یعنی هک اینستاگرام مواجه شده اید.

در این مقاله کوتاه میخواهیم در باره‌ای این روش کمی توضیح دهیم و در نهایت آموزش جلوگیری از هک شدن پیج (جلوگیری از کرک اکانت اینستاگرام توسط روش کرک) با روشهایی بسیار آسان اما مهم را به شما آموزش دهیم.

هک کردن صفحه اینستاگرام و جلوگیری

هک اکانت اینستاگرام به روش کرک

در این روش، فرد رخنه‌گر با استفاده از نرم‌افزار‌های مخصوص (معروف‌ترین و قوی‌ترین نرم‌افزار کرک اکانت = Sentry MBA ) اقدام به تست چندین هزار رمز روی حساب کاربری می‌نماید.

حال اگر تنها شما قربانی فرد هکر بوده باشید، تمامی رمز‌ها تنها بر روی اکانت شما تست میشود؛ در این مورد خاص اگر هکر فردی حرفه‌ای باشد با استفاده از علم (مهندسی اجتماعی) اقدام به تولید رمز هایی میکند که احتمال میدهد شما از آن‌ها روی اکانت خود استفاده کرده باشید.

این رمز ها معمولا بر اساس : شماره تلفن شما، تاریخ تولد یا اسم‌های موردعلاقه شما (اسم حیوانات یا رمز های پرکاربرد) انتخاب میشوند و متاسفانه در بسیاری از موارد به سادگی جوابگو خواهند بود.

کنترل نامحسوس گوشی دیگران برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

بعد از اینکه لیست رمز‌ها به نرم‌افزار داده میشود، برنامه به‌صورت خودکار و در تایمی طولانی اقدام به تست رمز‌ها روی اکانت شما میکند تا زمانی که یکی از رمز‌ها درست باشد؛ اکنون حساب شما در دسترس هکر خواهد بود و در یک جمله شما هک شده اید!

دانلود نرم افزار هک واتساپ دیگران
هک اکانت اینستاگرام ، بازگردانی پیج هک

جلوگیری از هک اکانت اینستاگرام (به روش کرک)

شما با انجام ۵ کار بسیار ساده میتوانید احتمال هک شدن اکانت اینستاگرام‌تان را (بهتر است بگوییم : کرک شدن اکانت اینستاگرام تان) به صفر برسانید؛ درواقع با انجام این ۵ راه هکر دیگر نمیتوانید رمز شما با با حدس‌های نرم‌افزاری مختلف هک کند. همچنین اگر قبلا اطلاعات شما را در دست داشته باشد دیگر امکان استفاده از آن را نخواهد داشت.

  • هک کردن صفحه اینستاگرام
  • بازگردانی پیج هک

نرم افزار کنترل گوشی فرزندان برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور
دانلود نرم افزار هک واتساپ دیگران برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن