آموزش ردیابی گوشیآموزش ردیابی گوشی دزدیآموزش ردیابی گوشی سرقتیآموزش ردیابی گوشی موبایل یا تبلت از طریق یک دستگاهآموزش ردیابی موقعیت گوشی هوشمند اندرویدانواع روش ردیابی و یافتن گوشی گم شده خاموش یا روشنبرنامه ردیابی بدون نصب در گوشی طرف مقابلدانلود برنامه ردیابی گوشیردیابی تلگرامردیابی گوشیردیابی گوشی

ردیابی گوشی موبایل خاموش ایرانسل و همراه اول ، رایتل

نرم افزار کنترل والدین برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور
نرم افزار کنترل گوشی فرزندان

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

امروزه اکثر مردم گوشی های هوشمند و گران قیمت در دست دارند و گم شدن و یا سرقت شدن این هوشمند های حرفه ای منجر به ناراحتی و در برخی موارد مشکلات خانوادگی بسیاری می شود. ردیابی گوشی موبایل خاموش ایرانسل و همراه اول ، رایتل اعلام سرقت همسر

در مطلب امروز spy24 قصد داریم تا آموزش هایی را برای این گونه افراد ارائه دهیم تا با خیالی راحت تر اقدام به ردیابی گوشی موبایل خود نمایند.

اگر در صورتی که گوشی موبایل شما گم شده و به هر دلیلی خاموش شده است و نمیتوانید با آن ارتباط برقرار کنید ،تنها راه ارتباط و پیگیری موقعیت سیم کارت گوشی از طریق اپرواتور تلفن همراه شما است.

ردیابی گوشی موبایل خاموش ایرانسل و همراه اول ، رایتل , اعلام سرقت

برای اپراتور های تلفن همراه ایران درحال حاضر فقط شرکت ایرانسل و همراه اول امکان ردیابی و پیگیری گوشی گم شده را دارند .

برای ردیابی سیم کارت های همراه اول میتوانید به بخش ردیابی گوشی این شرکت به سایت https://www.mci.ir/mobile-tracking مراجعه و مراحل توضیح داده شده را طی کنید تا به درخواست شما رسیدگی شود. درحال حاضر همراه اول این امکان را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

کنترل نامحسوس گوشی دیگران برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد :

برای ردیابی توسط همراه اول حتما باید یک سیمکارت دائمی خریداری شود و هر ۱۰ روز یک بار این ردیابی انجام شود که ممکن است زمانبر باشد. در حالی که سامانه نظارت آزاد تمامی این خدمات را بدون خرید سیمکارت و توسط فقط یک نرم افزار برایتان محیا می کند.

دانلود نرم افزار هک واتساپ دیگران

ردیابی گوشی موبایل خاموش ایرانسل

برای ردیابی سیم کارت های ایرانسل نیز میتوانید به صفحه ردیابی گوشی مفقود شده مراجعه و مراحل توضیح داده شده را طی کنید تا به درخواست شما رسیدگی شود.

توجه داشته باشید ثبت هر درخواست ردیابی در ایرانسل ۱۰۰ تومان هزینه دارد و شما باید هر ۵ روز درخواست ردیابی دهید و علاوه بر آن شما باید یک سیمکارت ایرانسل دیگر نیز خریداری نمایید.

ردیابی گوشی موبایل خاموش رایتل و تالیا

متاسفانه هنوز بخشی برای ردیابی گوشی گم شده با سیم کارت های رایتل و تالیا توسط این شرکت ها ارائه نشده است و در صورت اضافه شدن این امکان حتما آن را در سامانه SPY24 معرفی خواهیم کرد.

  • اعلام سرقت
  • ردیابی گوشی همسر

نرم افزار کنترل گوشی فرزندان برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور
دانلود نرم افزار هک واتساپ دیگران برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن