اینستاگرام هکبرنامه هک اینستاگرام با گوشینرم افزار هک اینستاگرامهک اینستاگرامهک اینستاگرامهک اینستاگرام با گوشی

برنامه هک پیج و پسورد اینستاگرام – ۶ روش کار ۲۰۲۰

نرم افزار کنترل والدین برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور
نرم افزار کنترل گوشی فرزندان

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

اینستاگرام از زمان راه اندازی در اکتبر ۲۰۱۰ به موفقیت های چشمگیری در فضای رسانه های اجتماعی دست یافت. با دستیابی به این پلتفرم توسط فیس بوک در سال ۲۰۱۲ ، نرخ بهره کاربر اینستاگرام به صورت تصاعدی افزایش یافته است ، تا سال ۲۰۱۹ به بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه. پسورد هک اینستاگرام با گوشی با سایت اسان با برنامه SPY24

ظهور “گرم” به سوپر مارکت اجتماعی پدید آمد رابط کاربر پسند آن و قابلیت های سرگرم کننده است. دیگر نیازی به ورود به فیس بوک و به اشتراک گذاری یک پست تصویری نبود ، اینستاگرام به شما امکان می دهد همه کارها را در داخل برنامه با چند کلیک انجام دهید.

میلیون ها نفر از ما از به اشتراک گذاشتن داستان ها و تصاویر خود در IG هر روز لذت می برند. این یک راه عالی برای ارتباط با شما عزیزان ، نگه داشتن چشم افراد مشهور مورد علاقه خود و به اشتراک گذاشتن جزئیات زندگی خود از طریق یک بستر بصری است.

مشکل با گذرواژه‌ها 
متأسفانه ، هر فناوری نقص های خود را دارد. در حالی که تیم اینستاگرام مرتباً پلتفرم خود را به روز می کند تا کارایی و وظایف درون برنامه را بهبود ببخشد ، همیشه مشکلاتی مبتنی بر کاربر خواهد بود که تیم اینستاگرام نمی تواند در هنگام انجام کارها به شما کمک کند.

راه حل برای مشکل شما – چگونه می توانید اکانت اینستاگرام خود را هک کنید

خوشبختانه ، توسعه دهندگان نرم افزاری با استعدادی در آنجا هستند که زمان ارزشمند خود را صرف ایجاد محصولاتی کرده اند که به شما کمک می کنند پروتکل های امنیتی یک اکانت اینستاگرام را بدست آورید. ما قصد داریم چهار راه مختلف برای هک کردن پروفایل اینستاگرام شما و دسترسی به تصاویر و داستان های شما را جستجو کنیم.

کنترل نامحسوس گوشی دیگران برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

تذکر و شرایط خواندن این پست

پس از خواندن و یادگیری این چهار روش برای هک کردن پسورد اینستاگرام ، دانش کار در مورد این فرآیند را خواهید داشت ، با استفاده از پتانسیل استفاده مخرب. ما هیچ مسئولیتی در مورد نحوه جذب ، توزیع یا استفاده از این اطلاعات ندارید. به یاد داشته باشید ، هک کردن حسابهای رسانه اجتماعی کاربر دیگر غیر قانونی است .

دانلود نرم افزار هک واتساپ دیگران
  • هک اینستاگرام با سایت
  • هک اینستاگرام با گوشی
  • هک اینستاگرام اسان
  • هک اینستاگرام پسورد

۱٫ با استفاده از ابزارهای نرم افزاری ، حساب Instagram را هک کنید

روش “Brute-force” تکنیکی را توصیف می کند که از نرم افزار ویژه ترک خوردگی برای دستیابی به هدف شما برای هک کردن حساب کاربری خود استفاده می کند. روشهای سنتی زورگیری به کاربران نیاز داشت تا یک سند .txt را که حاوی گذرواژاتی است که اغلب استفاده می شود و به روز می کند ، در مرورگر خود بارگذاری کنند. این برنامه از طریق لیست اجرا می شود ، هر رمزعبور را یک به یک امتحان می کند تا اینکه یک ترکیب شخصیت موفق پیدا کند.

این ابزارهای رمزگشایی رمز عبور تا زمان معرفی شخصیت های تخصصی ، تولید کننده رمزهای عبور تصادفی و تأیید هویت دو عاملی در صحنه ، محبوبیت داشتند و باعث کاهش بهره وری از روش brute-force می شوند.

توسعه دهندگان نرم افزار شاهد شکافی در این بازار رو به کاهش بودند و اکنون بسیاری از آنها ابزار بارگیری را برای بارگیری رایگان صادر می کنند. یکی از نمونه های معروف این نرم افزار ، ” Insta-Ripper ” ( وب سایت رسمی ) است. این برنامه حاوی لیست داخلی رمزهای عبور است که بطور مداوم توسط توسعه دهندگان برنامه به روز می شوند. این برنامه وظایف اجرای گذرواژه‌ها و کرک کردن حساب را خودکار می کند.

یکی دیگر از ویژگیهای جالب برنامه Insta-Ripper ، عملکرد خفاش است. این به طور خودکار آدرس IP شما را فاسد می کند ، و هکرها را از چشمان کنجکاو ISP مخفی می کند. توسعه دهندگان هر هفته IP جدید پروکسی را منتشر می کنند و لیست آدرس های جعلی را تازه نگه می دارند.

Insta-Ripper همچنین پس از اتمام ابزار وظایف عملیاتی خود ، کوکی ها را از مرورگر پیش فرض به طور خودکار پاک می کند. این ویژگی اقدامات خود را پنهان نگه می دارد ، و هیچ اثری از برنامه را از بین نمی برد.

زمان ترک رمز عبور به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله؛

  • سرعت اتصال به اینترنت.
  • CPU دستگاهی که برنامه را اجرا می کند.
  • قدرت رمز عبور

قدرت رمز عبور مهمترین نقش را در این سه عامل بازی می کند. اگر کاربر کاراکترهای خاصی مانند “# @ $٪؟” را انتخاب کند ، ممکن است برنامه برای خاموش کردن رمز عبور طولانی تر شود. اما اگر گذرواژه فقط حروف و اعداد را در خود داشته باشد ، باید در حداقل چند دقیقه به حداقل دسترسی داشته باشید.

هرچه CPU شما قدرتمندتر باشد ، برنامه سریعتر اجرا می شود و ترکیب بیشتری از رمز عبور را در زمان کمتری جابجا می کنید. سرعت اتصال به اینترنت شما همچنین در ترک خوردن سرعت نقش بسزایی دارد. از آنجا که این برنامه با مرورگر روبرو است ، نیازی به بارگیری پرونده های بسیار بزرگ نیست. با این حال ، نکته منفی این قابلیت حمل این است که برای تعیین سرعت کارایی برنامه به پهنای باند متکی است.

می توانید Insta-Ripper را در اکثر دستگاه های تلفن همراه ، از جمله تلفن های هوشمند ، تبلت ها و لپ تاپ ها اجرا کنید. این نرم افزار با کلیه سیستم عامل ها از جمله Windows ، Android و iOS کار می کند.

  • هک اینستاگرام با سایت
  • هک اینستاگرام با گوشی
  • هک اینستاگرام اسان
  • هک اینستاگرام پسورد

۲٫ با استفاده از روش فیشینگ

هر کسی که در جستجوی انجمن های هک یا مقالاتی در مورد رمز عبور رمزعبور اینستاگرام جستجو کرده است ، با روش فیشینگ روبرو شده است. خود هکرها اظهار داشتند که این ساده ترین روش برای هک کردن حساب است.

هنگامی که افراد آنلاین در مورد اطلاعات مربوط به هک کردن یک حساب آنلاین جستجو می کنند ، به دلیل میزان موفقیت آن و اثبات اجتماعی پیرامون قابلیت اطمینان روش ، اغلب به فیشینگ می پردازند.

هکرها به سادگی یک صفحه ورود به سیستم اینستاگرام جعلی ایجاد کرده و منتظرند تا کاربر اطلاعات حساب و رمز عبور خود را وارد کند. صفحه phony جزئیات را ثبت می کند و برای دسترسی آسان آنها را به یک فایل متنی برای هکر می فرستد. هکر اکنون رمز ورود به حساب کاربری خود را دارد و می تواند هر زمان که بخواهد وارد پروفایل شود.

هکرها این صفحه ورود جعلی را از طریق برنامه های تخصصی ایجاد می کنند که به کاربران اینستاگرام کمک می کند تا حساب های خود را مدیریت کنند. در واقعیت ، این یک سیستم درب پشتی است که برای کمک به شما در دور زدن ویژگی های امنیتی اینستاگرام به شما کمک می کند. یک استراتژی دیگر شامل ارسال لینک به صفحه ورود به سیستم جعلی به طور مستقیم به کاربر است ، به امید اینکه آنها جزئیات آنها را وارد کنند.

هنگامی که هکر به پسورد اینستاگرام شما دسترسی پیدا کرد ، دسترسی به همه حساب های رسانه های اجتماعی دیگر از جمله توییتر و فیس بوک برای آنها بسیار آسان است. فیس بوک به اینستاگرام پیوند می زند و بسیاری از افراد با استفاده از همان رمز عبور برای تمام سیستم عامل های اجتماعی خود استفاده می کنند.

هکرها از این داده ها سود می برند و برای سود مرتب آن را در وب تاریک می فروشند. در بعضی موارد ، قربانی هک حتی نمی داند که هکر حساب کاربری خود را به خطر انداخته است زیرا صفحه ورود به سیستم فریب خورده آنها را به طور مستقیم به پروفایل خود هدایت می کند ، انگار که چیزی غیر عادی نیست.

  • هک اینستاگرام با سایت
  • هک اینستاگرام با گوشی
  • هک اینستاگرام اسان
  • هک اینستاگرام پسورد

شبکه اینستاگرام کنترل فیشنگ اینستاگرام چطور است ؟

هکرها هنگام دستیابی به یک حساب اینستاگرام از دو روش مختلف برای کنترل پروفایل قربانیان استفاده می کنند – حالت مخفیکاری و حالت دارندگان .

مخفیکاری حالت کنترل

هنگامی که هکرها به امنیت نمایه اینستاگرام نفوذ می کنند ، نیازی به تغییر رمزهای عبور و لزوماً قفل کردن آنها نیست. برخی تصمیم می گیرند که در سایه ها کمین کنند ، فعالیت شما را روی سکو نظارت کنند و منتظر زمان مناسب اعتصاب باشند. وقتی درک کاملی از رفتار اینستاگرام شما داشته باشند ، ممکن است استراتژی خود را عملی کنند.

برخی از هکرها تصمیم می گیرند ماه ها یا سال ها در حالت خفا بنشینند و منتظر هستند تا یک حساب کاربری برای نفوذ و پیروانشان بدست آورند. وقتی احساس می کنند زمان مناسب نیست ، ممکن است DM را به دنبال کننده های هدفمند ارسال کنند و از آنها بخواهند اطلاعات شخصی داشته باشند.

سپس هکرها از این اطلاعات شخصی برای دسترسی به حسابها و داده های قربانی استفاده می کنند. این داده در هک های آینده استفاده کرده یا به عنوان کالایی در وب تاریک عمل می کند ، جایی که آنها را به بالاترین پیشنهاد دهنده می فروشند.

ممکن است کاربر متوجه این فعالیت توسط هکر نباشد ، زیرا اینستاگرام عملکرد حذف DM و امکان ارسال پیام را ارائه می دهد.

حالت دارندگان 
این روش کنترل وضعیتی را توصیف می کند که یک هکر به حساب شما دسترسی پیدا می کند و شما را کاملاً قفل می کند. پس از دور زدن پروتکل های امنیتی اینستاگرام ، هکر به دنبال تغییر اطلاعات ورود به سیستم و رمز عبور کاربر ، غیرفعال کردن آنها از دسترسی به پروفایل خود و دسترسی مجدد به حساب کاربری برای صاحب واقعی سخت تر می شود.

تعداد زیادی از دنبال کننده ، قیمت بالایی را در وب تاریک به دست می آورند یا هکرها فرصت بی پایان انتخاب قربانیان جدید برای هک را دارند.

  • هک اینستاگرام با سایت
  • هک اینستاگرام با گوشی
  • هک اینستاگرام اسان
  • هک اینستاگرام پسورد

نحوه ایجاد صفحه فیشینگ اینستاگرام از ابتدا

از آنجا که فیشینگ موضوعی محبوب برای هک کردن هر نوع رمز ورود حساب آنلاین است ، ما فکر کردیم که شما می توانید هر آنچه را که باید در مورد این روش بدانید ، در یک پست به شما ارائه خواهیم داد. برای تکمیل صفحه فیشینگ ، شما نیاز دارید.

  • اتصال اینترنتی
  • حساب میزبانی وب.
  • پرونده ig_login_page.rar . آن را روی دسک تاپ خود بارگیری کنید. بعداً بهش احتیاج دارید 
    برای باز کردن این پرونده بایگانی شده “.rar” از نرم افزار WinRar استفاده کنید. می توانید آن را در اینجا (وب سایت رسمی) بارگیری کنید . 
    – گذرواژه برای باز کردن این پرونده “Securityequifax” است (بدون نقل قول).

پس از جمع کردن همه اینها ، وقت آن رسیده است که به کار خود برسید. برای راه اندازی صفحه ورود به سیستم اینستاگرام جعلی ، این راهنمای گام به گام را دنبال کنید.

مرحله ۱ – یک حساب میزبانی رایگان در www.000webhost.com ثبت کنید . در صورت تمایل می توانید از برخی میزبان های پرداخت شده استفاده کنید – حتی بهتر ، زیرا اگر سیستم آنها تشخیص دهد که شما از آنها برای فیشینگ استفاده می کنید ، میزبان رایگان می توانند ممنوع شوند ، این خلاف سیاست های شرایط خدمات آنهاست. 
مهم: وقتی نام وب سایت را هنگام ثبت نام انتخاب می کنید ، هوشمند انتخاب کنید. این بعداً پیوند وب سایت شما برای ارسال به قربانیان بالقوه خواهد بود. 
من “این صفحه” را برای این هدف نمایشی انتخاب کرده ام.

مرحله ۲ – آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. صبور باشید زیرا ایمیل آنها ممکن است با تأخیر همراه باشد. حدود ۸ دقیقه صبر کردم

مرحله ۳ – شما آماده هستید تا صفحه ساخت را شروع کنید. وارد حساب کاربری خود شوید و “آپلود وب سایت شخصی” را انتخاب کنید. 

مرحله ۴ – اکنون پرونده “ig-log-page.rar” خود را که قبلاً در یک پوشه خالی جدید بارگیری کرده اید ، استخراج کنید. باید ۱۱ پرونده جدید از آن استخراج کنید.

مرحله ۵ – این ۱۱ پرونده را در وب سایت جدید خود بارگذاری کنید. گزینه “بارگذاری پرونده ها” را از گوشه سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید.

مرحله ۶ – صفحه فیشینگ شما باید اکنون آماده و کار کند. با مراجعه به پیوندی که در ابتدا ایجاد کرده اید (نام کاربری.۰۰۰webhostapp.com ) را در یک تب جدید از مرورگر اینترنت خود بررسی کنید.

وقتی پیوند خود را باز می کنید ، باید صفحه ورود جعلی اینستاگرام نشان داده شود. اگر نمی توانید آن را ببینید ، به این معنی است که شما اشتباهی مرتکب شده اید.

مرحله ۷ – اکنون باید از تخیل خود برای فریب قربانیان خود استفاده کنید تا از طریق لینک خود وارد شوید. ترفندهایی که هکرها اغلب از آنها استفاده می کنند این است که آنها برای قربانیان خود ایمیل های جعلی می فرستند و می گویند چیزی مانند “کسی سعی کرده حساب شما را هک کند. از طریق این لینک با رمز عبور معتبر وارد شوید تا تأیید کنید که مال شماست. “و با استفاده از این لینک ، فیشینگ خود را قرار می دهید. 
تکنیک های بسیاری وجود دارد که چگونه می توانید قربانیان خود را فریب دهید. فقط خلاق باشید

مرحله ۸ – بعد از اینکه شخصی نام کاربری و رمزعبور خود را وارد صفحه ورود به سیستم IG جعلی خود کرد ، می توانید با وارد کردن /password.html در انتهای پیوند خود در یک مرورگر URL ، اطلاعات ورود به سیستم را مشاهده کرده و وارد کنید.

اینطوری باید ظاهر بشه من از “مایک” به عنوان نام کاربری و “MikesPassword” برای رمز عبور استفاده کرده ام. 

به دنبال این روش ، شما می توانید یک صفحه فیشینگ را تنظیم و استفاده کنید و نتایج حاصل از آن را تجزیه و تحلیل کنید.

  • هک اینستاگرام با سایت
  • هک اینستاگرام با گوشی
  • هک اینستاگرام اسان
  • هک اینستاگرام پسورد

۳٫ رمزعبور حساب اینستاگرام را با یک Keylogger هک کنید

برنامه های نرم افزاری Keylogger به عنوان ابزاری برای دور زدن امنیت اینستاگرام و شکسته شدن در یک حساب محافظت شده از رمز عبور ، محبوبیت خود را افزایش می دهند. در اینجا مختصراً در مورد ۲ keylogger مورد علاقه برتر برای سال ۲۰۲۰ آورده شده است.

  • هک اینستاگرام با سایت
  • هک اینستاگرام با گوشی
  • هک اینستاگرام اسان
  • هک اینستاگرام پسورد

برنامه SPY24

spy24 شاید موفق ترین ابزار جاسوسی موجود در اینترنت باشد. برای دسترسی به بیشتر ویژگی هایی که به شما امکان هک کردن حساب اینستاگرام را می دهد ، باید هزینه اشتراک را بپردازید ، اما نسخه آزمایشی نسخه آزمایشی رایگان به شما امکان می دهد؛

  • مشاهده اطلاعات عمومی در پروفایل.
  • فعالیت را از طریق هر تلفن همراه بررسی کنید.
  • آخرین مکان شناخته شده و ده مورد که اغلب به آنها مخاطب گفته می شود را ببینید.

وقتی هزینه اشتراک خود را پرداخت می کنید ، این سرویس به شما امکان دسترسی به ویژگی های folo0wing را می دهد.

  • امکان مشاهده کلیه پرونده های رسانه ای و پیوندهای مستقیم ارسال شده از حساب هدف.
  • امکان مشاهده همه DM ها از حساب هدف.
  • امکان هک کردن گذرواژه و نام کاربری اینستاگرام.
  • کنترل کامل روی حساب هدف اینستاگرام.

با کلیک روی دکمه زیر spy24 را دریافت کنید.

spy24 برنامه ای است که با استفاده از مخفی کاری در ذهن شما ساخته شده و آن را به عنوان یکی از محبوب ترین گزینه های Keylogger در هر پلتفرمی ساخته است.

پس از نصب برنامه روی یک دستگاه ، می توانید هر اثری از آن را بردارید ، آن را از نظر کاربر دستگاه مخفی کنید. برنامه همچنان در پس زمینه کار می کند و داده های درخواست شده را برای شما ارسال می کند. برای دسترسی به ویژگی های ممتاز برنامه ، باید بسته حق بیمه و همچنین ریشه کن iOS یا تلفن Android خود را خریداری کنید.

  • هک اینستاگرام با سایت
  • هک اینستاگرام با گوشی
  • هک اینستاگرام اسان
  • هک اینستاگرام پسورد

نحوه هک کردن حساب کاربری و رمزعبور اینستاگرام با ابزار نرم افزار spy24 


ما ترجیح می دهیم از این ابزارهای Keylogger بیش از روشهای بی رحمانه سنتی روشهای فیشینگ استفاده کنیم. توسعه دهندگان ساعت خود را صرف ایجاد این ابزارهای کارآمد کردند تا مدت زمان صرف هک کردن یک حساب را کاهش دهند. بنابراین ، استفاده از یک محصول از پیش ساخته بسیار آسان تر از تلاش برای ایجاد یک صفحه فیشینگ یا حدس زدن رمزهای عبور است.

در اینجا راهنمای گام به گام استفاده از spy24 برای هک کردن رمز عبور اینستاگرام آورده شده است.

مرحله ۱ – دستگاه Android یا iOS خود را ریشه کن کنید – این عملکرد فقط با دستگاه های روت شده کار می کند.

مرحله ۲ – نسخه حق بیمه ابزار نرم افزاری spy24 را خریداری کنید.

مرحله ۳ – برای ردیابی یا کرک کردن حداکثر ۳ دستگاه ، بسته خانواده را خریداری کنید.

مرحله ۴ – روی پیوند spy24 کلیک کنید و تنظیمات iOS یا Android را انتخاب کنید.

مرحله ۵ – به صفحه کنترل مراجعه کنید ، “Keylogger” یا “Tracker Instagram” را انتخاب کنید.

مرحله ششم – برنامه را اجرا کنید و منتظر نتیجه باشید.

درک تفاوت بین عملکردهای ردیاب Keylogger و Instagram این مهم است. Keylogging به شما امکان می دهد تمام کلیدهای فشرده شده بر روی صفحه کلید دستگاه را ضبط و دسترسی داشته باشید. برنامه از طریق این اطلاعات گشت و گذار می کند و رمز ورود به حساب کاربری اینستاگرام مورد هدف شما را رمزگشایی می کند.

ویژگی ردیابی اینستاگرام در spy24 به شما امکان دسترسی به تمام پیام های رد و بدل شده بین پروفایل هدف و مخاطبان آنها را می دهد.

ما spy24 رابط کاربری و کارآیی آن در رمز عبور رمزهای اینستاگرام دوست داریم. با این حال ، ما فکر می کنیم که ممکن است هزینه اشتراک حق بیمه برای این محصول کمی گران باشد وقتی دیگران در آنجا هستند که عملکرد مشابه را با قیمت بهتری ارائه می دهند.

  • هک اینستاگرام با سایت
  • هک اینستاگرام با گوشی
  • هک اینستاگرام اسان
  • هک اینستاگرام پسورد
هک اینستاگرام با گوشی

با حدس زدن رمز ورود ، یک حساب کاربری هک کنید

همه ما هشدارها راجع به لزوم تغییر گذرواژهایمان در هر سه ماه شنیده ایم و همیشه از یک رمزعبور تولید شده تصادفی برای بهترین گزینه امنیتی استفاده می کنیم. با توجه به این واقعیت ، تعجب آور است که بسیاری از مردم هنوز هم از تصویب این پروتکل اساسی امنیت اینترنت خودداری می کنند.

یک شرکت پیشرو در زمینه امنیت نرم افزار ، SplashData ، لیستی از ۲۵ رمز عبور رایج در هر سال را منتشر می کند. اگر خود را با استفاده از هرکدام از این گذرواژه‌ها پیدا کردید ، پیشنهاد می‌کنیم که سریعاً آنها را تغییر دهید ، زیرا در معرض خطر قرار گرفتن در معرض هک هستید.

SplashData تخمین می زند که بیش از ۷۰ درصد از کل کاربران آنلاین در برخی از نقطه های تجربه آنلاین خود از یکی از این ۲۵ رمز عبور استفاده کرده اند.

۲۵ رمزعبور رایج برتر طبق SplashData

  1. ۱۲۳۴۵۶
  2. کلمه عبور
  3. ۱۲۳۴۵۶۷۸
  4. qwerty
  5. 12345
  6. 123456789
  7. لمینین
  8. ۱۲۳۴۵۶۷
  9. فوتبال
  10. دوستت دارم
  11. مدیر
  12. خوش آمدی
  13. میمون
  14. وارد شدن
  15. abc123
  16. جنگ ستارگان
  17. ۱۲۳۱۲۳
  18. اژدها
  19. passw0rd
  20. استاد
  21. سلام
  22. آزادی
  23. هر چه
  24. qazwsx
  25. trustno1

اگر می خواهید یک اکانت اینستاگرام را هک کنید ، و فرد را به خوبی می شناسید ، سعی کنید از رمز تولد یا نام اعضای خانواده آنها استفاده کنید. این گزینه ها همچنین در بین بیش از ۶۰ درصد از کاربران آنلاین رایج است.

۵- استفاده از RAT برای هک کردن پسورد اینستاگرام

RAT – مخفف “ابزار مدیریت از راه دور” یا معروف در هکرها “Remote Access Trojan” یک نسخه پیشرفته از یک keylogger است. این یعنی چه؟

RAT ابزاری است که دارای یک keylogger در داخل است ، اما بسیاری از ویژگی های دیگر نیز وجود دارد! بعد از آلوده شدن رایانه قربانی به RAT ، یک هکر می تواند دستگاه خود را بدون اطلاع خود دستکاری کند از جمله: قادر به دیدن همه چیز در پوشه های خود ، اجرای پرونده ها و برنامه ها ، نظارت بر ضربه زدن به کلیدها ، گرفتن عکس از صفحه نمایش قربانیان خود ، باز کردن پنجره های مرورگر و هر چیز دیگری شخص می تواند بر روی رایانه خود انجام دهد.

یک قربانی با اجرای پرونده های مشکوک بارگیری شده از اینترنت از منابع غیر قابل اعتماد ، مانند تورنت ، پرونده های کرک / پچ برای ثبت بازی ها / نرم افزارها و موارد دیگر به RAT آلوده می شود. هکرها RAT های خود را با دیگر پرونده های “legal” مانند تصاویر یا فایلهای mp3. یا مشابه آنها پیوند می دهند. پس از آن ، آنها سعی می کنند قربانی خود را فریب دهند تا آن را با روش های مختلف (پیام های ایمیل / انجمن های ویزیت / تورنت / گپ و غیره) باز کند و آن را با پرونده های دیگری که کاربران معمولاً جستجو می کنند ، متصل کند.پس از اجرای پرونده ، RAT بی صدا در داخل دستگاه قربانیان نصب می شود و در پس زمینه پنهان می شود.

  • هک اینستاگرام با سایت
  • هک اینستاگرام با گوشی
  • هک اینستاگرام اسان
  • هک اینستاگرام پسورد

RAT را از کجا بارگیری کنیم؟ 


قبل از شروع جستجوی یکی ، آگاه باشید که اکثر پیوندهای بارگیری RAT که می توانید آنها را رایگان بارگیری کنید با سایر RAT هایی که کامپیوتر شما را آلوده می کند آلوده شده و به آن متصل شده اند. اگر ۱۰۰٪ مطمئن نیستید که یک پیوند پاک است ، پس از آن بارگیری نکنید.

توصیه می کنم که آن را از طریق وب سایت رسمی توسعه دهندگان خریداری کنید ، یا سعی کنید برخی از آنها را به صورت رایگان در انجمن های مربوط به هک کردن پیدا کنید. اما همیشه به دنبال نظرات کاربران باشید تا ببینید که آیا گزارش ها یا بازخوردهای منفی وجود دارد یا خیر.

به خاطر داشته باشید که اگر هدف شما هک کردن حساب اینستاگرام است ، ۹۵٪ (احتمالاً بیشتر) کاربران از اینستاگرام از تلفن هوشمند خود استفاده می کنند. و به یک ابزار جاسوسی موبایل مدرن و نه RAT کلاسیک که در درجه اول برای رایانه های رومیزی ساخته شده است ، نیاز دارید.

> برای به دست آوردن RAT برای تلفن های همراه ، توصیه می کنیم با mSpy همراه باشید . 

اگر ترجیح می دهید با یک رایانه رومیزی از نوع RAT استفاده کنید ، می توانید برخی از این موارد (محبوب ترین RAT ها برای استفاده در دسک تاپ) را جستجو کنید: Blackshades، NanoCore، DarkComet، Poison Ivy .

  • هک اینستاگرام با سایت
  • هک اینستاگرام با گوشی
  • هک اینستاگرام اسان
  • هک اینستاگرام پسورد

۶٫ با باز کردن ذخیره سازی رمزهای عبور ذخیره شده

اگر در حال حاضر از بودجه کافی برای خرید یک keylogger برخوردار نیستید ، ترفند دیگری وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید تا احتمالاً بتوانید پسورد اینستاگرام شخصی را ببینید. اما این روش فقط درصورتی کار می کند که فرصتی برای دسترسی فیزیکی به تلفن های هوشمند هدف داشته باشید . پس در مورد چیست؟

کاربران آیفون و تلفن های آندروید گزینه ای دارند که گذرواژه های حساب را در داخل تلفن خود ذخیره کنند تا از هر بار وارد کردن آنها در ورود به سیستم ، از تایپ آنها جلوگیری کنند. در صورتی که از دسترسی به رمزهای ذخیره شده خود با شناسه چهره / لمسی خود محافظت نمی کردند ، فرصتی برای دیدن آنها دارید!

برای iPhone ، به تنظیمات> گذرواژه‌ها و حسابها> گذرواژه‌های وب سایت و برنامه بروید .

برای کاربران Android ، به تنظیمات Google> گذرواژه‌های ذخیره شده > روی پیوند “حساب Google” کلیک کنید> اکنون مرورگر Google Chrome با تمام گذرواژه‌های ذخیره شده در داخل باز خواهد شد.

دیدن رمزهای عبور ذخیره شده در یک مرورگر دسک تاپ بسیار ساده تر از دستگاه های تلفن همراه است.

در Chrome ، در گوشه بالا سمت راست ، روی نماد سه نقطه و سپس تنظیمات> گذرواژه‌ها کلیک کنید.

در Mozilla Firefox ، همان مکان نماد است ، روی آن کلیک کنید و سپس به Logins and Passwords بروید .

  • هک اینستاگرام با سایت
  • هک اینستاگرام با گوشی
  • هک اینستاگرام اسان
  • هک اینستاگرام پسورد

حریم خصوصی و بحث اخلاقی

روش هایی که ما در این مقاله به شما پرداختیم در شکستن یک حساب اینستاگرام حتی یکی از متعلقات شخص دیگر موثر است. کاری که ما با دانش خود انجام می دهیم یک آزمایش حیاتی شخصیت ماست. از این اطلاعات برای هک کردن حساب سایر کاربران تحت هر شرایطی استفاده نکنید .

سیستم حقوقی ایالات متحده مجازاتهای جدی را برای کلاهبرداری آنلاین مجازات می کند و شکستن حساب اینستاگرام شخص دیگری دقیقاً همین است – کلاهبرداری و سرقت هویت. در اصل ، افرادی که دسترسی سایر کاربران را به حساب کاربری خود دزدیدند ، دزدان حق چاپ هستند که طبق قانون مستحق مجازات هستند.

این فناوری ها ارزش های شگرفی را به کارفرمایان و والدین ارائه می دهند و به آنها در امنیت مردم ، دارایی ها و اعضای خانواده کمک می کند. با این وجود ، ممکن است در استفاده شما از نرم افزار غیر اخلاقی باشد. قبل از تصمیم گیری برای نصب هرگونه نرم افزار شخص ثالث بر روی تلفن ها و دستگاه های خانواده و کارمندان خود ، مهم است که درباره پیامدهای اخلاقی و قانونی تصمیم خود فکر کنید.

در حالی که این امر صحیح است که شما این نرم افزار را بر روی دارایی های تجاری خود نصب کنید یا خیر ، برخی از کارمندان ممکن است نسبت به اعمال شما اعتراض کنند که از رفتار آنها و تهاجم به حریم شخصی منع شده اند. در صورت کشف هرگونه ارتباط غیرمجاز یا انتقال داده ، دریافت مشاوره حقوقی درمورد این موضوع و اطمینان از اینکه کارکنان خود هیچگونه متوسل به شکایت از شما نکنند ، ضروری است.

والدین می توانند از این برنامه ها برای نگه داشتن زبانه ها روی فرزندان خود استفاده کنند ، اما مراقب عواقب آن باشید. بهتر است به آنها بگویید که این برنامه ها را بر روی تلفن خود نصب می کنید. اگر آنها کشف کنند که شما مخفیانه از آنها جاسوسی می کنید ، ممکن است احترام شما را از دست دهند.

  • هک اینستاگرام با سایت
  • هک اینستاگرام با گوشی
  • هک اینستاگرام اسان
  • هک اینستاگرام پسورد

بهترین روش برای هک کردن اکانت اینستاگرام چیست؟

اگر هر یک از روشهای ذکر شده در بالا را مورد مثبت و منفی قرار دهیم ، نتیجه گیری نهایی چنین خواهد بود:

روش های ۱ ، ۲ ، ۴ و ۶ (نرم افزار (روش brute-force) ، فیشینگ ، حدس زدن رمز عبور و استخراج ذخیره گذرواژه) فقط برای هک کردن رمز عبور اینستاگرام یکبار کار خواهد کرد. و اگر خوش شانس هستید که صاحب حساب که می خواهید هک کنید اعلان ورود به سیستم را در تنظیمات حساب خود فعال نکرده است ، می توانید از این رمز عبور برای بارگیری در پروفایل خود بارها استفاده کنید تا آن را تغییر ندهید. 
اما در صورت فعال کردن اعلان ورود به سیستم از طریق پست الکترونیکی یا پیام کوتاه ، وقتی شخصی از دستگاه یا مکانی دیگر که اخیراً از آنها استفاده نکرده بود به حساب خود وارد شود ، مطلع می شوند. 
در چنین شرایطی ، خیلی سریع از رمزعبور هک شده خود استفاده کنید تا آنچه را که در حساب هدفمند اینستاگرام خود قصد داشتید ببینید ، در غیر این صورت احتمالاً مالک رمزعبور خود را در اسرع وقت تغییر خواهد داد.

با این حال ، روش های ۳ و ۵ (keyloggers و RAT) برای دراز مدت بهتر هستند زیرا شما نه تنها قادر به هک کردن اینستاگرام آنها نیستید بلکه کل دستگاه آنها (اسمارت فون یا رایانه شخصی) هستید. اگر موفق شدید دستگاه خود را با یک keylogger “آلوده” کنید ، از طریق ایمیل یا پیام کوتاه به شما اطلاع داده نمی شوند ، زیرا شما مستقیماً در حساب اینستاگرام آنها هک نمی شوید. شما تمام فعالیت تلفن یا رایانه آنها را از راه دور از دستگاه خود رصد می کنید. و نه تنها شما توانستید به اینستاگرام آنها دسترسی پیدا کنید ، بلکه به هر برنامه دیگری مانند WhatsApp ، اس ام اس ، فیس بوک ، Tinder ، ایمیل و سایر مواردی که روی دستگاه خود نصب کرده اند می توانید از راه دور کاملاً غیرقابل نظارت باشید . هر آنچه را که تایپ کرده اید قادر به دیدن هستید ، همراه با ردیابی موقعیت مکانی آنها در سیستم GPS keylogger ، جاسوسی تماس های ورودی و خروجی یا گرفتن عکس بدون اطلاع آنها. 
Keyloggers به ​​شما قدرت کامل کنترل دستگاه شخصی را می دهد مانند هیچ روش دیگری قادر به این کار نیست.

بسته بندی کردن – هرگز از حساب خود قفل نشوید

بسیاری از تکنیک ها و برنامه های موجود در این راهنما برای استفاده رایگان هستند که برخی از آنها ارتقاء هزینه را ارائه می دهند. با این حال ، ما فکر می کنیم که ویژگی های رایگان بیش از حد کافی است تا به هر کسی کمک کند قفل خود را باز کند و حساب اینستاگرام خود را بازیابی کند.

هر یک از این روشها را امتحان کنید و نظر خود را برای ما بگذارید که کدام یک برای شما کار کرده است!

  • هک اینستاگرام با سایت
  • هک اینستاگرام با گوشی
  • هک اینستاگرام اسان
  • هک اینستاگرام پسورد

نرم افزار کنترل گوشی فرزندان برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور
دانلود نرم افزار هک واتساپ دیگران برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن