کنترل تلفن همراهکنترل گوشی از راه دورکنترل گوشی از راه دور اپلکنترل گوشی از راه دور اندرویدکنترل موبایل همسر

نحوه مشاهده گزارش تماس با گوشی های اندرویدی از راه دور

نرم افزار کنترل والدین برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور
نرم افزار کنترل گوشی فرزندان

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

این می تواند بسیار آزار دهنده و گاهی اوقات حتی یک مشکل بزرگ برای شما باشد که به طور تصادفی تماس های تلفنی خود را از دست می دهید گزارش تماس اندرویدی از راه دور یا سابقه تماس را می گیرید. سیاه های مربوط به تماس حاوی برخی از اطلاعات تماس مانند تماس دریافتی ، تماسهای خروجی ، مدت مکالمه و غیره است. این اطلاعات می تواند گاهی اوقات چیز مهمی را برای شما تعریف کند ، بنابراین شناختن نحوه مشاهده گزارش های تماس با Android برای شما ضروری است. سپس چگونه می توان به سوابق گوشی همراه روی گوشی Android خود دسترسی پیدا کرد و اطلاعات تحت تعقیب را از سابقه تماس دریافت کرد؟ در این مقاله بهترین راه برای مشاهده گزارش های تماس در گوشی های اندرویدی از راه دور به شما نشان داده خواهد شد. گزارش تماس اندرویدی از راه دور : نرم افزار شنود تماس اندروید ، کنترل گوشی از راه دور و کنترل موبایل همسر: کنترل تلفن همراه

نحوه مشاهده گزارش تماس با گوشی های اندرویدی از راه دور

تا زمانی که spy24 دارید دیگر نیازی نیست که با این مشکل روبرو شوید. spy24 یک راه حل ردیابی نهایی دستگاه گوشی همراه است که همراه با یک ویژگی یکپارچه نظارت بر تماس های تماس با شما امکان نظارت بر تاریخ مکالمه در گوشی های Android را فراهم می کند. جدا از نظارت بر سابقه تماس در دستگاه Android ، این امکان را برای شما فراهم می کند که مخاطبین ، تماس ها ، پیام های متنی ، مکان ، عکس ها و چندین برنامه اجتماعی مانند WhatsApp ، Skype ، Facebook ، Instagram، Snapchat، Line، Kik، Tinder، Hangouts و غیره را هک کنید. این دستگاه با انواع دستگاه های Android مانند سامسونگ ، هواوی ، HTC ، Oppo ، سونی ، ال جی و غیره کاملاً سازگار است. با استفاده از این برنامه ، شما می توانید:

  • تماسهای تلفنی ورودی ، خروجی ، از دست رفته یا رد شده را کنترل کنید
  •   مشاهده نماهای زمانی ، زمان سنجی ، مدت زمان تماس
  •   به اطلاعاتی مانند نام مخاطب ، شماره گوشی در مورد شخص تماس گرفته شده از کتاب آدرس دسترسی پیدا کنید
  • اکنون ، سه مرحله برای مشاهده گزارش تماس با دستگاه Android را دنبال می کنیم.
  • نرم افزار شنود تماس اندروید
  • کنترل گوشی از راه دور
  • کنترل موبایل همسر
  • کنترل تلفن همراه
نحوه مشاهده گزارش تماس با گوشی های اندرویدی از راه دور

۱٫ ایجاد یک حساب کاربری SPY24

به وب سایت رسمی spy24 در مرورگر خود بروید (هم دسک تاپ و هم موبایل در دسترس است) ، روی ثبت نام کلیک کنید. آدرس ایمیل معتبر خود را برای ثبت نام در spy24 وارد کنید. پس از موفقیت با ایجاد یک حساب کاربری spy24 ، برای فعال کردن حساب خود یک لینک تأیید به ایمیل شما ارسال می کند ، به سادگی به آدرس ایمیل خود بروید ، روی پیوند ضربه بزنید تا حساب خود را فعال کنید و سپس جادوگر راه اندازی را دنبال کنید تا مراحل راه اندازی زیر به پایان برسد.

نرم افزار شنود تماس اندروید ، کنترل موبایل همسر ، کنترل تلفن همراه

۲٫ اشتراک را انتخاب کنید و برنامه SPY24 را نصب کنید

قبل از استفاده از برنامه spy24 ، به سادگی یک اشتراک را از دو نسخه انتخاب کنید: نسخه حق بیمه ، Ultimate Edition. هر دو نسخه از اشتراک ۱ ماهه ، اشتراک سه ماهه و اشتراک ۱ ساله پشتیبانی می کنند ، می توانید جزئیات قیمت گذاری را از اینجا بررسی کنید.

پس از مشترک شدن در این سرویس ، یک لینک بارگیری دریافت خواهید کرد ، فقط برنامه را در دستگاه هدف بارگیری و نصب کنید ، سپس وارد حساب spy24 خود شوید و دستورالعمل های داده شده را برای تنظیم تنظیم کنید و به برنامه اجازه دسترسی به داده های گوشی مانیتور شده اندرویدی را بدهید.

کنترل نامحسوس گوشی دیگران برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

توجه: پس از اتمام مراحل کار و شروع به کار ، به شما اجازه داده می شود که نماد برنامه را حذف کرده یا آن را در صفحه اصلی نگه دارید.

دانلود نرم افزار هک واتساپ دیگران

۳٫ نظارت بر مکالمات تماس را از طریق گوشی Android شروع کنید

اکنون به صفحه کنترل پنل رایانه ای برگردید ، بر روی Calls در سمت چپ داشبورد کلیک کنید تا ردیابی گزارش های تماس در گوشی Android را شروع کنید. و لازم به ذکر است که spy24 در صورت خاموش بودن دستگاه یا قطع اتصال به اینترنت ، از همگام سازی جدیدترین داده ها ناکام می ماند.

  • نرم افزار شنود تماس اندروید
  • کنترل گوشی از راه دور
  • کنترل موبایل همسر
  • کنترل تلفن همراه

اکنون شروع به نظارت کنید

نرم افزار کنترل گوشی فرزندان برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور
دانلود نرم افزار هک واتساپ دیگران برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن