پرطرفدارترین کانال تلگرامکانال تلگرام

پرطرفدارترین کانال تلگرام از نظر بازدید

نرم افزار کنترل والدین برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور
نرم افزار کنترل گوشی فرزندان

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

پرطرفدارترین کانال تلگرام از نظر بازدید ، پرطرفدارترین کانال تلگرام در ایران ، کانال تلگرام ورزشی

همانطور که احتمالا تاکنون در رابطه با آن شنیده اید، طبق آخرین اخبار منتشره از
سوی وزارت ارتباطات، بیش از ۱۶ کانال تلگرامی در ایران وجود دارد که دارای بیش
از یک میلیون کاربر فعال می باشند.
این کانال ها توانسته اند با مطالب مفید و جذاب خود تعداد زیادی از کاربران تلگرام
را به سوی خود جذب نمایند.
شاید برای بسیاری از ما جالب باشد که بدانیم محتوای این کانال های پرطرفدار تلگرام چیست
و چرا به این محبوبیت ویژه دست پیدا کرده اند؟
در این مطلب قصد داریم لیستی از پرطرفدارترین کانال تلگرام را که بالای یک میلیون عضو فعال دارند
را معرفی کرده و آدرس آن ها را برای علاقه مندان قرار دهیم تا بتوانند خود نیز
در این کانال ها عضو شده و از مطالب مفید آن ها بهره مند شوند.
پرطرفدارترین کانال تلگرام از نظر بازدید
پرطرفدارترین کانال تلگرام از نظر بازدید

پرطرفدارترین کانال تلگرام چیست؟

تلگرام از جمله شبکه های اجتماعی و پیام رسانی است که امروزه در کشور ما
طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و بیش از ۴۰ میلیون از جمعیت کشور به استفاده از این برنامه می پردازند.
همین علت سبب شده است که افراد بسیار زیادی نیز اقدام
به ساخت گروه ها و کانال هایی با مضامین مختلف برای جذب مخاطب نمایند.
تعدادی از این کانال ها تعداد کاربران و اعضایشان پا را از مرز یک میلیون نفر فراتر گذاشته
و امروزه به پرطرفدارتین کانال های تلگرامی تبدیل شده اند.
بسیاری از مدیران این کانال ها توانسته اند با دریافت تبلیغات از شرکت های مختلف،
با همین روش درآمدهای میلیاردی برای خود رقم بزنند.
در این مطلب نیز با توجه به همین مورد قصد داریم تعدادی از پرطرفدارترین و برترین کانال های
تلگرامی را برای علاقه مندان به این مسنجر معرفی نماییم تا در صورت تمایل بتوانند
از مطالب مفید آن استفاده نموده و در این کانال ها عضویت داشته باشند.
این کانال ها اقدام به ارسال موضوعات مختلف خبری، دانلود موزیک، ارائه استیکر تلگرام،
تصاویر، فیلم، گیف، مطالب سرگرم کننده و دیگر موارد می پردازند
و از همین راه توانسته اند مخاطبین بسیاری را جذب نمایند.
این لیست بر اساس آخرین تعداد اعضا با توجه به تاریخ امروز تنظیم شده است و جدیدترین
تعداد اعضا را شامل می شود.
در این بخش می توانید بر اساس تعداد اعضای کانال ها، پرطرفدارترین کانال تلگرام
را مشاهده نموده و مستقیما به آدرس کانال آن در تلگرام هدایت شوید. این لیست عبارت است از:

کانال رسمی هانیستا – پرطرفدارترین کانال تلگرام

این کانال تلگرامی با بیش از ۴ میلیون عضو، توانسته عنوان پرطرفدارترین کانال تلگرام را از آن خود کند! کانال رسمی هانیستا که منحصرا مربوط به شرکت برنامه نویسی و طراحی نرم افزار هانیستا می باشد، به ارائه آخرین اخبار و دانلود های برنامه اصلی خود، یعنی موبوگرام پرداخته و صرفا به ارائه اموزش های لازم در این زمینه می پردازد. کانال هانیستا از تبلیغات بسیار کمی در محیط خود بهره برده و به نظر می رسد یکی از دلایلی که کاربران آن مایل به ترک کانال نمی باشند، نداشتن تبلیغات مزاحم در کانال می باشد. برای استفاده از مطالب مفید این کانال می توانید از طریق لینک hanista_channel@ به طور مسقیم وارد کانال شده و در صورت تمایل، عضو آن گردید.

کانال رسمی هانیستا با بیش از ۴ میلیون عضو توانسته به عنوان پرطرفدارترین کانال تلگرام شناخته شود.

کانال خبر فوری

کانال خبر فوری نیز با بیش از ۲ میلیون عضو فعال، توانسته به عنوان دومین کانال پرجمعیت ایرانی، رتبه دوم پرطرفدارترین کانال تلگرام را از آن خود نماید. این کانال به بررسی آخرین اخبار ایران و جهان می پردازد و تمامی خبرها را اعم از اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و سایر موضوعات را پوشش می دهد. اگر مایلید در هر لحظه اخبار مربوط به تمام دنیا را دنبال نمایید، پیشنهاد ما عضویت در کانال خبر فوری به آدرس akhbarefori@ می باشد.

کانال خبری خبر فوری

کنترل نامحسوس گوشی دیگران برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

کانال موزیک ملوبیت

کانال ملوبیت نیز با دارا بودن بیش از ۲ میلیون کاربر فعال توانسته به پرطرفدارترین کانال تلگرام در زمینه موزیک تبدیل شود و همچنین رتبه سوم پربازدیدترین کانال های تلگرامی را بدست آورد. این کانال به معرفی و قرار دادن لینک دانلود موزیک های خوانندگان مختلف نموده و از همین راه توانسته به این تعداد بسیار بالا از کاربران دست پیدا کند. اگر از جمله کسانی هستید که دائما به دنبال لذت بردن از موزیک های جدید و به روز می باشید، پیشنهاد می کنیم عضویت در کانال ملوبیت را از دست نداده و به این کانال از طریق آدرس آیدی Melobit@ بپردازید.

دانلود نرم افزار هک واتساپ دیگران

کانال ملوبیت برای دانلود آهنگ

کانال خبر ویژه

کانال خبر ویژه نیز از جمله کانال های خبری ایرانی می باشد که توانسته بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار عضو به خود جذب نماید. این کانال نیز همانند کانال خبر فوری در زمینه پوشش اخبار داخلی و خارجی فعال بوده و تمامی موضوعات سیاسی، اقتصادی، ورزشی، اجتماعی و غیره را دنبال می کند. کانال خبر ویژه نیز توانسته با این تعداد کاربر، چهارمین عنوان پرطرفدارترین کانال تلگرام را بدست بیاورد. برای اگاهی از مضمون این کانال و عضویت در ان می توانید از طریق سرچ آی دی khabare_vijeh100@ در تلگرام، به آن وارد شوید.

کانال خبری خبر ویژه

کانال آخرین خبر

کانال های خبری در ایران معمولا جزو پرطرفدارترین کانال تلگرام محسوب می شوند. به همین علت تعداد زیادی از کانال های بالای یک میلیون عضو را کانال های خبری تشکیل می دهند. کانال آخرین خبر نیز با تعداد بیش از ۱ میلیون و ۸۵۰ هزار عضو توانسته خود را در لیست پرطرفدارتین و پربازدیدترین کانال های تلگرامی قرار دهد. این کانال نیز با پوشش اخبار متنوع در همه مضامین توانسته مخاطبین بسیار زیادی به خود جذب نماید. برای عضویت در این کانال می توانید از طریق آی دی akharinkhabar@ اقدام نمایید.

کانال خبری آخرین خبر

کانال ترفند NiazCom

کانال NiazCom نیز با بیش از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار عضو فعال، توانسته به عنوان سومین کانال پرجمعیت ایرانی، رتبه ششم پرطرفدارترین کانال تلگرام را از آن خود نماید. این کانال محتوایی بسیار آموزنده داشته و به طور کلی به بررسی و معرفی ترفندهای مختلف و کاربردی در همه زمینه ها می پردازد. طبق ادعای کانال ترفند NiazCom تمامی ترفندهای ارائه شده در آن تست شده بوده و قابل اطمینان می باشند. موضوعات ارائه شده در این کانال بسیار وسیع و متنوع بوده و یکی از دلایلی که باعث شده تعداد کاربران آن تا به این حد افزایش داشته باشد، همین پاسخ به نیازهای تمامی اقشار جامعه می باشد. برای مشاهده و عضو شدن در این کانال، کافی است از طریق لینک NiazCom_ir@ به طور مستقیم به کانال مربوطه متصل شوید.

مجله آموزش ترفند

کانال سرگرمی گیزمیز

مجله سرگرمی گیزمیز از جمله کانال های پرکاربر تلگرامی بوده که با بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار عضو توانسته رتبه هفتم پرطرفدارترین کانال تلگرام را بدست بیاورد. این کانال با گردآوری مجموعه ای بزرگ از اطلاعات سرگرمی و خبری، فیلم ها و تصاویر و گیف ها، کاربران بسیار زیادی را به خود جذب نماید و هم اکنون به یکی از پرجمعیت ترین کانال های تلگرامی تبدیل شده است. برای مشاهده مطالب این کانال می توانید از طریق آدرس gizmiztel@ در تلگرام خود ، به کانال گیزمیز وارد شوید.

کانال سرگرمی گیزمیز

کانال دنیای ترانه

کانال تلگرام ورزشی

علاقه به موسیقی و هنر در ذات ایرانیان سبب می شود که همیشه رسانه هایی که اقدام به پخش و ارائه محتوای موسیقی می نمایند، پرطرفدار باشند. به همین علت کانال دنیای ترانه با بیش از ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار عضو توانسته عنوان هشتمین پرطرفدارترین کانال تلگرام را از آن خود نماید. کانال دنیای ترانه یکی از بهترین کانال های دانلود موسیقی می باشد که کاربران بسیار زیادی داشته و همچنان اقدام به جذب مخاطب نماید. برای مشاهده محتوا و عضویت در کانال دنیای ترانه می توانید از طریق آی دی dtaraneh@ اقدام نمایید.

کانال تلگرام ورزشی

کانال دانلود موزیک دنیای ترانه

کانال طب بوعلی

کانال طب بوعلی که عمدتا در زمینه مسائل پزشکی و گیاه درمانی فعالیت دارد نیز توانسته با ارائه مطالب بسیار مفید و آموزنده خود در زمینه سلامت انسان، بیش از ۱ میلیون ۲۰۰ هزار مخاطب فعال جذب نماید و به یکی از پربازدیدترین کانال های تلگرامی بدل شود. این کانال تمامی مسائل مربوط به سلامت افراد و پزشکی را شامل شده و اخبار در این زمینه را نیز پوشش می دهد. اگر به دنبال حفظ سلامتی خود هستید، پیشنهاد می کنیم برای عضویت در کانال طب بوعلی از طریق آدرس آیدی Tebebooali@ اقدام نمایید.

کانال سلامت و پزشکی طب بوعلی

کانال پارسینه

کانال خبری پارسینه نیز از جمله کانال های پربازدید تلگرام می باشد که توانسته با ارائه مطالب مفید خود بیش از ۱ میلیون و ۱۷۰ هزار عضو فعال داشته باشد. این کانال نیز توانسته با این تعداد اعضای فعال رتبه …. لیست پرطرفدارترین کانال تلگرام را از ان خود نماید. برای عضویت در کانال پارسینه و اطلاع از مطالب آن می توانید از طریق آی دی Parsinehnews@ اقدام نموده و در این کانال پرطرفدار عضو شوید.

کانال خبری پارسینه

پرطرفدارترین کانال تلگرام از نظر بازدید

کانال مرسی تی وی

پرطرفدارترین کانال تلگرام در ایران

کانال مرسی تی وی نیز از جمله کانال های سرگرمی خانوادگی می باشد که تاکنون توانسته بیش از ۱ میلیون و ۵۰ هزار عضو جذب کند. این کانال نیز به ارائه مطالب سرگرمی و گوناگون برای کاربران خود می نماید و با این روش توانسته یکی از پرطرفدارترین کانال تلگرام باشد. برای عضویت و مشاهده مطالب ارائه شده توسط کانال مرسی تی وی می توانید از طریق آیدی mer30tv@ اقدام نمایید و در این کانال پربازدید عضو شوید.

کانال تلگرام ورزشی

مجله سرگرمی و خانوادگی مرسی تی وی

کانال آثار آیت اله خامنه ای

یکی دیگر از کانال های پربازدید و پر طرفدار تلگرامی کانال حفظ و نشر آثار حضرت ایت اله خامنه ای می باشد که بیش از ۱ میلیون کاربر فعال در خود دارد. این کانال همانطور که از اسمش پیداست مربوط به ارائه و نشر آثار مقام معظم رهبری بوده و به پوشش اخبار در این زمینه می پردازد. برای عضویت و مشاهده مطالب ارائه شده توسط این کانال پرطرفدار تلگرامی می توانید از طریق آیدی khamenei_ir@ در نوار جستجوی تلگرام اقدام نمایید.

کانال خبری و مذهبی حضرت آیت اله خامنه ای

لیست بالا متشکل از برترین کانال های تلگرامی ایرانی می باشند که به ترتیب تعداد اعضای آن ها از بالا به پایین مرتب شده اند. در این میان همانطور که اشاره شد، کانال هانیستا که در ارتباط با محصولات این شرکت، خصوصا برنامه موبوگرام می باشد، بیشترین تعداد عضو را در بین کانال های تلگرامی دارد و توانسته به عنوان پرطرفدارترین کانال تلگرام دست پیدا کند. در پایان پیشنهاد می شود که اگر شما نیز کانال پرطرفدار دیگری می شناسید که مطالب مفیدی ارائه می دهد، آن را معرفی کرده تا دیگران نیز بتوانند از آن استفاده ببرند.

برنامه SPY24 :

در ابتدا امیدوارم که قوانین سایت spy24 را مطالعه کرده باشید.

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد

و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت spy24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد

که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

نرم افزار کنترل فرزندان spy24

دانلود برنامه SPY24
دانلود برنامه SPY24

حوزه سایبری

کنترل همسر و فرزند

  • کنترل نامحسوس گوشی دیگران
  • نرم افزار کنترل گوشی
  • دانلود برنامه ی هک گوشی دیگران
پرطرفدارترین کانال تلگرام از نظر بازدید ، پرطرفدارترین کانال تلگرام در ایران ، کانال تلگرام ورزشی

برنامه های ردیابی ,  برنامه های هک , برنامه کنترلی SPY24 ,  بهترین راه برای نظارت , هک گوشی

نرم افزار کنترل گوشی فرزندان برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور
برچسب ها
دانلود نرم افزار هک واتساپ دیگران برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن